fredag 27 april 2012

Jag är typ sämst!

Usch vad jag har sovit dåligt, ögonen kliar och rinner hela tiden och näsan känns som den invaderats av myror. Drömde dessutom en mardröm om att jag skulle ta piller som jag helt omöjligt kunde svälja. Måste vara nu för att jag dagligen tar piller mot pollenallergin... Har alltid hatat att svälja tabletter, kvittar hur små de än är så känns de som de sitter kvar i halsen länge efter, när jag väl lyckats svälja dem. Jag hade varit Sveriges sämsta pillermissbrukare!

Precis som jag aldrig skulle kunna bli alkoholist! Dricker varken öl eller vin, för jag har aldrig lärt mig tycka om de. (precis som med kaffe och mineralvatten, aldrig fattat grejen) kan knappt dricka drinkar för jag klarar inte av spritsmaken. (längre! Fixade de av någon mystisk anledning när jag var runt student-åldern...)
Om jag ska festa dricker jag cider, men de är bara ett fåtal cider jag tycker om, de andra smakar för mycket sprit.
Ni ser, Sveriges sämsta alkoholist!!

Inga kommentarer: