torsdag 17 maj 2012

3 år!!

Idag är de 3 år sedan dem bestämde på Malmö KK att de var dags att sätta igång min förlossning på riktigt. Lite mix och trix senare och värkarna var i full gång. Lite för mycket tydligen och dem sprang med mig genom korridorerna ner på förlossningen. Jag kommer ihåg två saker ur detta kaos; att dem skrek -UT UR HISSEN, DETTA ÄR AKUT!!! Och sen att jag sa till maken att inte glömma min laddare. Jag vet minsann hur man prioriterar!

Ner på förlossningen och dem fick kontroll på värkarna. Men lillan mådde inte så bra, ja inte jag heller för den delen, så dem diskuterade snitt. Innan vi vet ordet av är beslutet taget och dem springer åter genom korridorerna bort till operation. Maken får på sig en snygg rymddräkt och dem tvingar i mig något vidrigt. Kaskadspyr på maken och sen är allting svart. Några timmar senare vaknar jag upp och magen är borta.
Har vi fått barn, är de en pojke eller flicka, har jag överlevt, vad är de för dag???
Maken får till slut komma in till mig med våra lilla dotter, den vackraste l lilla flicka i hela världen.

Grattis älskade LykkeLee Felicia Decibel, du är underbar!

1 kommentar:

Anette sa...

GRATTIS!! :)