onsdag 16 maj 2012

Skönsång och paket!

5.30 vaknade maken av sig själv, eftersom han alltid går upp vid den tiden. Jag for upp som skjuten ur en kanon, Prins(korv)en var inte lika road...
Lillan vaknade till "skönsång" och de var underbart att se henne tindra av lycka. Hon öppnade varje paket med omsorg och visade vad hon hade fått, av oss. Ett paket var lite svåröppnat men då vände hon sig direkt till brorsan som inte var sen med att hjälpa till.
När alla paketerna var öppnade så bäddade barnen ner sig i Prins(korv)ens säng och tittade på film. Jag och maken somnade om... Nu är de dags för städning, bullbak, hämta tårta och sen blir de kalas. (Dont worry, I got my To-Do-list)

Grattis älskade Lykkan på 3-årsdagen!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis underbara LykkeLee och övriga familjen. Lycka är att ha barnbarn/MoMaE