måndag 14 maj 2012

De börjas i tid!

Idag för 3 år sedan, kom värkarna igång ordentligt igen... Åkte åter till Ystad och de förbereddes åter för förlossning, men kom de någon bebis?! Noooo! Hemskickade på morgonen när värkarna åter hade lugnat sig och hon stannade i magen ytterligare några dagar...
Antagligen låg hon redan då och muttrade; -Aldrig i livet!!

1 kommentar:

Annelie sa...

Haha... Sådan buse! Kul att du återberättar:) Kram