måndag 14 maj 2012

Fullträff!

Skickade igår mms till maken med bild på butikens urval av gummistövlar, då Prins(korv)ens stövlar gick sönder innan helgen. Maken meddelade vilka stövlar som föll bäst i smak, men sen han jag inte handla dem. På väg hem från jobb idag smet jag inom och chansade. (man har ju öppet köp så lite våglig får man lov att vara!)
När jag packar upp dem möts jag av -Aaaaaaaahhhhh, de är precis dem jag ville ha mamma!!!!
Yes, äntligen pluspoäng. Dessutom passade dem, underbart att de för en gångs skull är något som blir rätt!!

Sen eftersom de är min son, kan han såklart inte stå vanligt rätt upp och ner när man tar bild...

Inga kommentarer: