Jag och Fia tog hundarna på en långrunda och tog igen en massa vi missat sen sist. Börjar prata om ett sms jag skickat i en konversation med Fia och någon till och Fia hävdar bestämt att jag har inte svarat! Jag hävdar bestämt att jag hade svarat!
Går in i meddelande för att hitta bevis och vad ser jag?! Meddelandet som jag skrev och "skickade" för 3(!!!) dagar sedan står fortfarande som att de håller på att skickas. Så alltså var de inte så konstigt att jag inte fått någon respons på mitt inlägg i konversationen... Nu gjorde de iof inget (mer än att jag fick ge mig och Fia fick rätt... Hehe) men de hade ju varit lite lätt ordentligt irriterande om jag inte hade upptäckt detta i tid. Då hade andra väntat på mitt svar, medan jag i tron om att min Ajfån sköter sitt jobb hade väntat på deras svar!
Alltså dagens I-landsproblem, dålig täckning, döende batteri, sprickor i skärmen och sms som inte kommer fram som dem ska. Jag säger då de, de var bättre förr! Då hade man riktiga problem som...ja typ Digerdöden!
1 kommentar:
hihi och blindtarmar som var inflammerade. MaE
Skicka en kommentar