onsdag 16 maj 2012

Efterlysning

Om de är någon där ute som har jeans som ligger och skräpar i ett hörn? Jag tar emot allt, oavsett storlek eller om de är söndriga och slitna.
Sen efterlyser jag även stora glasburkar. Då snackar jag STORA glasburkar! Typ såna när man köper inlagd gurka i Big Big pack! Ska ha de till alla mina trådrullar, praktiskt och tjusigt.

Om de är någon som har något av dessa ting i överflöd so let me know!

Inga kommentarer: