Jag som skulle få så mycket gjort idag, har inte fått något gjort! När jag var färdig med allt på jobb cyklade jag hem och efter snabb runda med Happy kröp jag ner i sängen.
Ont i halsen, ballonghuvud, troligen lite feber och stresskänsla i magen...
Tvingade mig upp när klockan ringe 1 timme senare och tog mig till förskolan för att hämta en pojke och ett monster.
Jag som skulle fixa en massa här hemma, ha mattelektion, handla och sen sy. Jag och Prins(korv)en försökte smyga med att slå in lite presenter till lillan när hon var på sitt rum, men de gick sådär. Får fortsätta sen när jag hittat lite krafter. Ville att han skulle vara med och slå in och välja vilka som ska vara från honom, tänkte de kanske blir lättare då för honom imorgon när d bara är lillasyster som får paket.
När maken kom hem tog han lillan och körde till affären medan jag bäddade ner mig igen. Prins(korv)en följde med Bästemor på äventyr efter hon varit här och lämnat presenter. Lillan fick jättefina stickade kläder och åkpåse till dockorna.
Mattelektionen får jag hålla via mobilen med mina privatlärare sen i helgen och syandet får snällt vänta!
Nu ska jag försöka få i mig lite, ska se om jag hittar något varmt flyttande. Aptiten är borta men hungern finns ju kvar...

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar