Sitter på jobb och bränner halsen.
Vaknade med öm och svullen hals och tyvärr har de inte lättat... Så jag dricker varmt te och unnar mig en kaka, eller jag äter en kaka för jag han inte äta frukost hemma. Breakfast for champions!
Idag är de studiedag, helt tomt och tyst utan alla elever. Jag slipper alla möten eftersom jag hoppas på att plugga till hösten och känner inte riktigt att jag behöver ta del av höstens planeringar. Istället ska jag kopiera, göra prov, rätta prov och fixa en massa...
Time to kick it!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar