fredag 18 maj 2012

Firar nytt jobb

Jag har blivit med sommarjobb trallalala!!
Blev uppringd i veckan då dem berättade att jag hade så bra rekommendationer att dem ville ha mig som sommarvikarier. Jag har inte ens sökt tjänsten men nu är den min!!!!!
De firar vi med att tvätta bilarna, barnen hjälper/stjälper till...

Inga kommentarer: