Igår var jag så ofantligt uttråkad efter vi röjt efter barnkalaset. Kände att jag ville hitta på något, vad som helst egentligen, bara komma hemifrån en stund.
Som tur var så bjöd Fia med mig ut och äta med henne och Emelie. Dem är bästa kompisar sen barnsben men ses inte så ofta då Emelie bor lååååångt upp i Sverige. Men trots att dem inte setts på länge så var de ingen tvekan att jag skulle hänga med. Hatar att bjuda in mig själv, så då är de ju skönt när man har vänner som känner att man är sällskapssjuk!
Vi åt gott (och otrevligt mycket!) på Tusen2 och pratade om allt mellan himmel jord. Ämnena som togs upp var snitta blommor/klyva kaktusar, taliban 1 & 2 och otrevliga saker i brevinkastet. Skrattade så vi hade ont i magen, kan även vara en kombination av hur mycket vi åt.
Tack tjejer för att ni är så underbara glädjespridare!!!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar