söndag 20 maj 2012

Playdate i solen

Jag och lillan styrde bilen mot Malmö tidigt för att vara en söndag. De var dags för playdate och de var Alex och Vendela som bjöd in. Vi tog oss till en jättemysig och lugn lekplats, nästan bara vi så barnen härjade fritt. Förutom den ordinarie kvartetten så var Alvar lillasyster Elsa med, den gladaste unge man kan hitta. Även Vendelas söta kusiner Keila och Julian var med och lekte.
Alex hade fixat ordentlig picknick som vi åt i flera omgångar, mellan lekarna. Riktig sommarvärme fick vi så efter ett tag flyttade vi oss faktiskt till skuggan.

Underbart att se barnen leka, sköte sig näst intill helt själv förutom när dem ville gunga.
Tack Alex för denna härliga och soliga playdate!!

Inga kommentarer: