Jag och lillan svängde inom Mobilia innan vi körde hem för lite snabba ärenden. Mutade med att om hon var snäll skulle hon få en glass när vi var klara. Som en ängel satt hon fint och tittade på medan jag utförde mina ärenden. Glass intogs sen i solen, shit vilken heta!
Sen deckade min lilla donna i bilen, lagom snygg... Men ändå oemotståndlig!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar