För 3 år sedan idag startade värkarna med lillan, vart har denna tiden tagit vägen???? Minns de som igår, vi fick stanna 2 gånger på vägen till Ystad för jag var tvungen att kissa. Personalen var uppmuntrande och såg ett bra värkarbete. Låg hela natten med värkar men när solen gick upp hade värkarna avtagit och vi blev hemskickade. Buhu! Kommer ihåg så besviken jag var men de fanns ju tyvärr inte så mycket att göra åt saken...
Jag och lillan tog en cykeltur innan för att handla lite men vädret var så underbart och cykeln rullade så lätt så vi tog omvägen ner till stranden. Lillan kastade sten och sand, medan jag njöt av att se på en av två vackraste sakerna i världen.






1 kommentar:
Vilka fina bilder!
Skicka en kommentar