Lillans nagellack var mer avskavt än närvarande, så efter dusch målades de nytt. Efter mycket velande valde hon lila till tårna och rosa till fingrarna. Prins(korv)en ville också ha målade naglar och valde länge mellan, svart, blått, guld och silver. De slutade på silvriga tånaglar och guld på fingrarna. Älskar hur stilla barnen sitter i väntan på att färgen ska torka. Undrar hur länge man kan dra ut på de mån tro...
1 kommentar:
Men vilka sötosar!
Skicka en kommentar