Nu har jag gjort kvällens insats, äntligen är alla bitar utklippta i både själva tyget och foder. Förhoppningsvis ska jag lyckas börja på svägerskans klänning imorgon. Ska även försöka trycka in lite matte där också någonstans mellan jobb, mamma-sysslor, sömnad och sömn.
Nu är frågan om jag ska hålla mig vaken en stund till och titta på The Office eller om sängen kallar? Hade varit skönt att bara sitta i soffan och roas utan att behöva anstränga mig...

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar