torsdag 17 maj 2012

Rosa moln

Som vanligt så var jag dålig på att ta bilder när de är något, men några bilder fick av lillans kalas.
De bjöds på rosa (chock) tårta på Pippi på, lillan var i extas över att Rosa hade lyckats fixa en sådan fin tårta, och supergo som vanligt!
Presenberget dominerades av rosa, Pippi och Hello Kitty, lillan svävade på rosa moln. När alla gästerna gått utom gudmor Fia så packades en av de bästa presenterna upp, ett sminkset. Fia och Lykkan filade naglarna, satte i klämmer, tog på läppglans och tittade om och om igen i spegeln. Där var även nagellack och ögonskuggor, men de sparades till senare. Ett väldigt mysigt kalas med en helnöjd tjej, de var härligt att se att hon faktiskt tittade på varje sak hon fick och uppskattade alla sina nya leksaker, smycken och kläder.
När mormor frågade för några dagar sedan vad hon önskade sig var svaret rosa hjärtan. Så min finurliga mamma hade klippt ut en massa rosa hjärtan, satt ihop två och två med en godisbit mellan. Drömgodiset när man är 3 år och lever för allt som är rosa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för ett jättemysigt kalas med kalastårta till en kalastjej/MoMae