MammaSySanna
söndag 13 maj 2012
Söndagssysslor
Jag och lillan börjar söndagen med att klippa gräset, hoppa studsmatta och gunga. Arbetsfördelningen är dock inte riktigt jämnt fördelad...
Snart är de dags för matte-latte!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar