söndag 13 maj 2012

Vilka konstnärs-talanger!

Alla tjejerna visade sina konstnärs-talanger, en del var dock duktigast på att göra prickar och pilar...
Har skrattat så otroligt mycket ikväll, precis vad jag behövde.
Määäddz var kvällens huvudperson, var han kom ifrån vet jag inte riktigt men oftast går ju inte sånt att förklara.
Tack flickor för att ni finns och för att ni alltid är lika tokiga!

Inga kommentarer: