lördag 25 augusti 2012

Klart slut!

Denna dagen har känts trög, folk har helt enkelt inte handlat så mycket... Men de var inte bara jag som var drabbad, de flesta kände att de gick bättre igår. Ändå har jag sålt för mer idag, dessutom fått en del beställningar så jag får ju vara nöjd ändå. Har även anmält mig till julmarknaden, så de är väl bara att fortsätta att sy!

Fina Danni hade skrivit så fint om mig på sin blogg att jag fick en klump i halsen men ett ordentligt leende på läpparna, tack du fina! (http://babybambola.blogspot.com)

Nu är jag så trött så jag ser dubbelt och fötter, ben och rygg är ordentligt mörbultade.
Men de är de värt, så kul jag har haft. Alla härliga människor, kända som okända som kommit och berömt mig (de värmer ska ni veta, tack!) alla jag träffat och alla härliga säljgrannar som jag lärt känna denna helg!
Stånd-skämten har avlöst varande och jag har tyckt alla har varit lika roliga. Kan bero lite på att jag är ordentligt behov av sömn, men kan också bero på min dåliga humor...

Var bjuden på årlig Mikaeli-fest men kände att de skulle vara rent ut sagt farligt för mig att köra dit i bil så trött som jag är. Men såklart får Monster-Anna mig att skratta så jag ännu mindre kan stå upp!

Nu säger jag godnatt och hoppas slippa vakna vrålhungrig om några timmar!

Inga kommentarer: