lördag 27 oktober 2012

Kö och Ola-Conny

Vi kom till Gekås 07.15, då höll händerna på att förfrysa på oss medan vi tog oss från bilen till varuhuset. Vid 8 blev de kö för att få komma in, den höll i sig till halv 2-tiden... Skönt för dem stackarna som fick stå där ute och frysa! Kön ringlade sig otrevligt lång när vi var ute och tömde kundvagnarna och åt lunch.
Effektiv shopping och trevligt sällskap gjorde att jag stod ut med trängseln och kaoset.

Sprang in en snabb runda (har tyckt de här med att få stämpel när man går ut för att få komma in igen känns taskigt mot dem som står och köar, men idag var de väldigt praktiskt!) då jag hade glömt två saker. Och vem springer jag på då om inte en pratglad Ola-Conny. Han stod och packade upp bröd i lugn och ro och där kommer jag och ska ta bild, störig som få!


1 kommentar:

Anette sa...

Amen, vad fuskigt, jag vill också till Ullared!