torsdag 31 januari 2013

Bytat kön?

Har sedan i tisdags legat helt deckad med huvudvärk, halsont och ja ont i precis hela jädra kroppen!
Igår vaknade jag dessutom helt prickig och kliig, men de dämpades efter en allergitablett så misstänker att de är kiwin som jag åt i tisdagskväll (typ de enda jag fick i mig på hela dagen...)  som ligger bakom den snygga prickiga huden. Kan inte komma ihåg senast jag åt kiwi, men tror inte jag gjort de efter jag började reagera på äpple, päron, aprikos, persika, nektarin och massa annat gott. Så då lägger vi väl till kiwi till min No-No-lista. Saker på den listan kan jag ibland vakna av mitt i natten för jag är sååå sugen! Man ska inte bli allergisk när man är vuxen, då har man ju redan fått smak för de goda!!!!

Igår lyckades jag dricka en Varma koppen, även om den typ hunnit bli kall när jag väl tvingade i mig sista slurken. (Nej, de var inte så gott om någon undrar!!) När jag har ont i halsen smaka inget gott, men nu gör de ju dessutom så jädra ont att jag inte ens vill dricka vatten för de gör så ont. (och dessutom smakar typ som avföring luktar...) Har däremot kommit på att läsk funkar, helst 7up som jag i vanliga fall inte gillar. Kolsyran river i halsen vilket är skönt då jag inte ens kan harkla mig för de gör så jävelusiskt ont.

Min tanke var att tvinga mig till skolan idag men vår lärare är sjuk idag så de blev hemstudier. Skönt men samtidigt funkar inte min hjärna så jag får inget skrivit... Lutar mot att gå och lägga mig en stund tillsammans med böckerna och få ihop lite fakta och för att samla lite krafter.

De är bara att erkänna, jag har blivit manligt sjuk...

1 kommentar:

Helene sa...

krya på dig vännen ♥