torsdag 31 januari 2013

I SUCK!!!

Jag är hopplös!!!

När vi ätit middag upptäckte maken att han hade slut på snus och jag erbjöd mig direkt att handla. Dels eftersom jag inte varit utanför huset på flera dagar förutom med Happy och dels för jag lämna tillbaka barnens hyrfilmer och hämta ut medicin på apoteket.
Kör ner, lämnar filmerna på Hemmakväll men har inte en tanke på att köpa snus...
Kör till apoteket (för de apoteket mittemot Hemmakväll stängde samma sekund som jag kom dit, såklart!)
Köpte Ipren och halsbrännatabletter till maken, glömde bort att hämta ut mitt receptbelagda jag körde ner där för...
Går in på H&M och köper mascara, glömde köpa hårfärg...
Går in på ICA för att köpa glass och halstabletter, köper fortfarande inget snus...

Kommer hem och möter maken i hallen som möter mig med en stor kram som tack för att jag körde och köpte snus till honom...
Blir förbannad på mig själv, rusar ut till bilen och kör till Statiol, köper snus.
Kommer hem, går in och upptäcker att snusdosan ligger kvar i bilen...

Imorgon ska vi se om jag kommer ihåg att hämta ut min medicin, de var ju bara tisdag FÖRRA veckan som jag fick de utskrivet!!!!!

Inga kommentarer: