fredag 26 juli 2013

Jag vill!!!

Jag har ett  sånt loppissug, oooohhhh vad jag vill fynda massa grejer. Jag vill huvudsakligen fynda saker till min sömnad. Både tyger, trådar, verktyg och massa sytillbehör. Men det jag allra helst vill fynda är bra förvaring till alla mina sysaker. Gammal butiksinredning med måååånga små fack och lådor, olika ställningar till trådrullar,band, och allt annars som kräver sin förvaring. 
(Någon som har något liggande slängt i något hörn så tveka inte att hör av er!)

En sådan här hade ju varit skitbra att ha alla mina band på...

Tänk att hitta denna samling av band på en loppis och bara gå loss!


En sådan här trådtavla behöver jag, kanske liiite större...
Ska be maken hjälpa mig snickra en!


Denna förvaring ska jag satsa på, så man kan nyttja både ovan- och undersidan av hyllorna. (Får ni glasburkar över med plåtlock så spara dem gärna till mig, alla storlekar är intressant!)


Idag är jag sugen på att flytta till ett stort hus på landet, helst en gammal byskola med stora ytor och många rum och en stor trädgård för barnen och hundarna att leka i. Då hade jag kunnat ha ett enormt syrum!!!

Sen plockade maken ner mig på jorden när han påminde mig om allt skjutsande av barnen, ensligt för mig som är mörkrädd  när han är borta och all renovering som oftast tillkommer om man ska komma över ett så stort hus billigt...
Men drömma kan man och vi har en plan, en långsiktig plan men ändå! 






1 kommentar:

Helene sa...

Fortsätt drömma! Det finns gatlampor i byarna och renovera kan vara rätt kul.