tisdag 30 juli 2013

Min tur nu!

Idag var det min tur att fynda!

Slank ner en snabbis på stan efter jobb för några ärenden och grejerna bara hoppade på mig, framfusiga som billiga reavaror är.

Dessa sju par öron hänge kostade mig 50:- helt okej enligt min plånbok!!


Ni ser den lilla oranga lappen inne i skon, det är en väldigt fin lapp ska ni vet. Där fanns en till lapp i skon som jag gillade. På den oranga lappen stod det 50% och på den andra lappen stod det storlek 39, båda lapparna passar ju mig perfekt!!!


Behövde ny mascara och gillar verkligen Rocket Volum Express men blev rekommenderad False Lash Wings av en fd. kollega. Så jag körde på båda, den ena var dessutom på kampanj. Så länge jag inte öppnar den jag inte ska använda först så blir den ju inte gammal.


Någon som missat att jag gillar fynd?!

Inga kommentarer: