Fått sytt en hel del, så snabbt det går när man inte blir konstant avbruten!
Dessa sju förkläde är vad som blev helt klart, resten får ni se efter hand det blir klart.
Tre svarta, men med olika mönster på spetsbanden.
Likaså med dessa två rosa, även om de på långt håll ser likadana ut...
Nu ska jag hämta mina gullesnuttar!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar