måndag 19 augusti 2013

Prins(korv)en

Idag är det en stor dag, vår lilla plutt går in i skolvärlden på riktigt idag. Dags för första klass, skolplikt och allt vad det innebär. 


Var det inte igår han var helt nya och luktade bebis, alternativt bajs. 


Var lätt att få med på glada bilder, för han hade inte riktigt förstått att han kunde titta bort eller se sur ut.


Han var liten och satt där man satte honom, det funkade inte så länge men det var ju tider de!


Mammas älskade lilla kille, försöker övertala honom varje dag att sluta växa men han går inte med på det...


Älskade lilla plutt!!!


Kommer alltid vara min älskade lilla påg, hur stor du än blir!!! 


Snart ska vi lämna Lykkan på förskolan och sen ska jag följa med honom, första dagen i skolan. Får ju passa på så länge man är tillåten där och inte allt för pinsam! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Stolt mormor!