söndag 18 augusti 2013

Skepp och hoj!

Lykkan ska på piratkalas, hon har totalt gått in i rollen. 


Försökte se arg ut men började skratta tillsammans med mormor och gamlemormor.



Såklart med autentiska tatueringar! 


1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken finfin pirat/Mae