MammaSySanna
söndag 18 augusti 2013
Skepp och hoj!
Lykkan ska på piratkalas, hon har totalt gått in i rollen.
Försökte se arg ut men började skratta tillsammans med mormor och gamlemormor.
Såklart med autentiska tatueringar!
1 kommentar:
Anonym sa...
Vilken finfin pirat/Mae
18 augusti 2013 kl. 12:31
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
Vilken finfin pirat/Mae
Skicka en kommentar