Har länge velat ha ett smyckeskåp från Speggi men tyckte det var för dyrt. Så en dag fann jag ett på Blocket, i Klippan. En bit att köra men när mamma berättade att hon skulle köra dit över helgen med mormor och hälsa på släktingar var jag snabb att be om en gentjänst. Jag köpte faktiskt en vattenkokare på Claes Olsson häromdagen till mamma. Det är väl ungefär samma tjänst?! Förutom att mitt skåp kanske är lite större, lite dyrare, lite svårare att frakta, lite krångligare att handla då det var av en privatperson och liiiite längre bort än hennes vattenkokare men ändå...

Men nu är skåpet mitt!!!!
Prins(korv)en gillade filuren som avbildades, pajasunge!!
Inte för att jag äger några dyra och värdefulla smycka, förutom vigselringen då men den tar jag ju aldrig av mig, förutom när jag bakar. Men nu har allt krimskrams kommit på plats.
Nu slipper jag att leta upp den andra av öronhängena på morgnarna.
Sådan tur att det dessutom finns plats över, då kan jag ju fylla på med fler roliga smycke.
Tack älskade fina mamma, för
inspektion, transporthjälp, och montering!
2 kommentarer:
Åh vad avundsjuk jag blir! Jättefint.
Härligt att se o höra din glädje när allt var på plats. Du är verkligen värd detta fina skåpet/MaE
Skicka en kommentar