lördag 26 oktober 2013

Aaaarggghrgh

Känner mig just nu som en trotsig treåring, sätter mig på tvären till allt!
Är arg hela tiden, minsta lilla irriterar mig till galenskap och jag blir förbannad och exploderar för ingenting. Just nu undviker barnen och maken mig, jag förstår dem. Vill inte heller vara i närheten av mig, går det att lösa?
Hundarna busar i närheten av mig och jag blir tokig. Barnen smaskar/har tvn för högt/bråkar/stökar ner/gör annat än de jag sagt och jag förvandlas till ett åskmoln som skjuter blixtar. 

Sitter just nu med böckerna, och pluggar jag? Nej, jag skriver här istället för jag har helt låst mig...
Är förbannad på böckerna som är så jävla kladdigt skrivna, förbannad på mina anteckningar som makes no sence! Vem fan har skrivit dem liksom?? 
Förbannad på mig själv för att jag inte fattar eller kan skriva ordentligt. Suddar mer än jag skriver. Förbannad på vår lärare som tycker detta är så jäkla enkelt och logiskt, och för att han säger Acceptera som Asseptera! 
Förbannad för att radion inte spelar musik utan har massa reportage.
Förbannad för att ljuset är fel, tröjan sitter konstigt och jag har ont i min rygg! 
Aaaaaaarrrhhggfhh, jag hatar detta!!!!!!

Är så stressad så jag inte kan sova ordentligt. Har konstant halsbränna, som inte är halsbränna utan bara att allt jag äter eller dricker står mig upp i halsen. Känns konstant som jag ska spy och ont i huvudet. Jag vill att detta ska vara över nu. Skiter fullständigt hur många poäng jag får på tentan, så länge jag får godkänt. Bara precis godkänt är vad jag önskar, så jag kan lämna skiten bakom mig sen. 

Kokar i hela kroppen och jag kan inte koncentrera mig på texterna, jag hatar verksamhetsutveckling!!!!!!!!

Ursäkta om jag svor, men jag är inte så glad just nu...

1 kommentar:

Annelie sa...

Herre Gud snäckan vad du behöver en tjejmiddag o en fylla!!