lördag 23 november 2013

Tjuvstart men nära!

Idag var det fortsatt tjuvstart på födelsedagsfirandet. 7-årskalas för killen som fortfarande är 6 år några timmar till. 
Självklart med en Pokémon-tårta om Prins(korv)en får bestämma, som inte ens äter tårta, men han tyckte den var fin!


Hans föräldrar är helt fullt normala...



Alltså min man är fullkomligt tokig, en av de många saker jag älskar med honom! 


Många fina presenter och ändå har han ju inte fyllt år än!! 
Imorgon väntar sång i sängen och barnkalas.

Så nu ikväll fick vi äntligen tummarna loss att välja vad som skulle ges som födelsedagspresenter, respektive julklapp. 
Jag älskar att slå in paket, maken vet att han inte får vara med, han fick bara hjälpa mig att välja.
Medan jag ändå höll på slog jag även in de julklappar som redan är inköpta, vill bara slå in mer!!!


Någon som inte orkar packa in era klappar, kom hit här så gör jag det med glädje!! 
Hm... Kan man söka extraknäck som nisse? 

Inga kommentarer: