söndag 26 januari 2014

Bra början iallafall!

Klockan är 10.10 och jag ligger fortfarande i sängen, såååå underbart! Vi har köpt nya madrasser så nu kan jag sova ut och sen ligga kvar utan knäckt rygg. Av vår gamla säng vaknade jag alltid av att jag hade ont i ryggen för jag legat för länge, inte för att jag var utvilad. Vi har nu köpt en stenhård tjock madrass som ligger ovanpå den med fjädrar i, och ovanpå den stenhårda madrassen ligger en nästan decimeter hög Tempur-liknande madrass, som formar sig efter kroppen. Kombinationen av dessa två är så skön och oftast vaknar vi i samma position som vi somnade. Dessutom är båda madrasserna 180 cm så där blir ingen grop i mitten som det blev med de gamla madrasserna. Aj Lööv it!!!

Barnen kom upp för ett tag sedan och frågade om dem fick titta på film, helt okej en söndagmorgon. Prins(korv)en gav Happy mat och släppte ut henne en stund i trädgården. Tänk om resten av dagen kunde flyta på såhär lätt...

Inga kommentarer: