söndag 23 februari 2014

Mörkt men mysigt!

Jag fick med mig Prins(korv)en på en rejäl kvällsrunda. Reflexvästar och ficklampa var nödvändigt denna mörka kväll.


1 timmes promenad utan minst tendens till gnäll, tycker jag är strongt av en tandlös sjuåring!

Några som frågat hur det går för Happy och jag kan meddela att det går över förväntan. Hon verkar må bra, har inte kissat eller bajsat inne mer än en gång. Det var när maken kom dit på besök, då blev hon så glad så hon kissade på sig medan hon sprang runt runt. Hon funkar jättebra med deras hund, beror antagligen på att Ronja är äldre och inte låter sig stressas upp som Sixten gjorde. Fick denna bilden skickad av dem ikväll, två bestämde tikar som ligger i samma korg, då är det harmoni! 


Jag saknar henne så otroligt mycket, men huvudsaken att hon mår bra! 


1 kommentar:

Helene sa...

Åhh vad glad jag blir när jag ser Happy happy!