måndag 24 februari 2014

Suck

Sista redovisningen under utbildningen gjord idag, underbart!!! 
Tyvärr sågade vår lärare alla redovisningar även om han inte påpekat bristerna innan när vi gått igenom delarna med honom. Fler än jag som känner sig sågade längs fotknölarna, självförtroendet på botten. Känns ju verkligen extra kul med tanke på att det är tenta imorgon inom samma kurs. Känns som att man har gjort allting fel, fattat fel och förmedlat fel på allt. Och det ska vi ha prov på imorgon... 

Kanske inte det mest peppande arbetssättet inför en sluttenta. 
Diskuterat om det är ens är lönt att plugga ikväll, vi kan ju tydligen ingenting...
Nu har jag förstått att det är lite av hans sätt, men det är ju inte speciellt motiverande! 

4 kommentarer:

Helene sa...

Han vill kanske bara skrämma upp er så ni pluggar ordentligt eller hade en dålig dag. Skit i honom och plugga på! Du kan visst något, annars vore det ju omöjligt att du klarat dig så här långt.

Helene sa...

Sluta läs sånt knepigt mojs som jag inte kan hjälpa dig med och börja med matte istället igen! Eller varför inte navelludd som evertebrat zoologi, kvantfysik eller organisk kemi ;-)

Plugga nu!
Heja heja! Kom igen! Du kan, du vill och du vågar!

Lisa sa...

Upp med hakan! Jag uppfattade inte att han sågade er längs fotknölarna, jag tycker att det var bra feedback alla fick. Vänta till min grupp ska redovisa, DÅ ska du få se på sågning! Du vet väl att jag tycker att du är bäst!

Anonym sa...

Dags att lämna d-huset. D går bra i morgon!/Kram MaE