måndag 24 februari 2014

Kinderbuzz

Idag kom äntligen paketet från Buzzdor!


Barnen var ivriga att öppna, hade berättat innan att paketet skulle innehålla godis. Prins(korv)en är rätt pre-teen och tyckte det var väl trevligt med godis... Lykkan däremot blev rätt jätteöverlycklig.


Lådan innehöll påsar med Kinder Schoko-Bons, som är som små traditionella Kinderägg för både stora och små. Men istället för en leksak innehåller de små äggen en hasselnötskräm. Varje ägg ligger paketerat i omslagspapper, perfekt i dessa influensatider!


Av påsarna ska vi själv provsmaka och så ska jag dela ut till folk i min omgivning. Tänkte börja redan imorgon i klassen, tänkte det kan vara en bra sak inför tentan så alla blir lite glada.

Barnen var inte svårflörtade när jag erbjöd dem att prova vars en fast det inte var helg. Fick tummen upp av båda två, fast dem fick nog provsmaka några till, till helgen för att riktigt kunna utvärdera...


Jag får alltså ingen betalning för att medverka i tester och kampanjer från Buzzador, men jag får prova massa ny spännande saker och dela med mig av produkterna. Du kan också bli Buzzare, bara gå in på Buzzador.com och anmäl dig! 

Inga kommentarer: