tisdag 25 februari 2014

Halvbra

Idag var det då dags för utbildningens sista tenta, var det inte igår jag var på intervju för att få börja? 

Iallafall, vill lyxa till det lite extra eftersom jag fortfarande mår skit och kände mig helt uppgiven inför tentan. Köpte med mig frukost från Espresso House, en stor chailatte och äggmacka. Kommer till skolan och dukar upp, tar av locket och känner bara va fan? En stor chailatte var idag tydligen bara en halv stor chailatte... (Kom nu inte med sånt skit att koppen är halvfull istället för halvtom, jag beställde en HELFULL!!) Jag som hade tänkt sitta och smutta på den under tentan, fylla på sockerdepån under tiden liksom. Men nopp, fick nöja mig med vatten sen, så kuggar jag tentan vet jag ju vems fel det är...


Nu är det bara att vänta. Var det min sista tenta, eller får jag omtenta? 

1 kommentar:

Helene sa...

Liten chailatte stoooor mug.

Har du haft några omtentor so far?