onsdag 19 februari 2014

Nytta med nöja!

Idag har verkligen förenat nytta med nöja!

Min kusin fick för ca tre månader sedan en liten Greta. Har inte haft möjlighet att träffa dem förrän idag. Passade på att få hjälp med min CV och mitt personliga brev av My som är otroligt smart. Gäller att ha riktigt bra kvalitet på det nu när jag söker jobb för fullt. Dessutom fick jag massa bra New York tips, kan inte fatta att det bara är 52 dagar tills vi åker!!! En god fika fick jag även i mig, inte helt fel vid lunchtid ju...

Men det bästa var ju helt klart att jag fick snusa bebis, den doften är oslagbar! Att gosa, hålla och byta på lilla bedårande Greta, vilken bonus på en redan trevlig fika. Ska inte ha fler barn, men det är himla tur att människor i min närhet skaffar små pluttar lite då och då. Perfekt för att få stilla sin abstinens så.

Inga kommentarer: