söndag 2 mars 2014

Sova? Jag?

Söndagkväll och alla vet vad det innebär, totalt otrött! Vet att jag borde sova men är inte det minsta sömnig... 

Imorgon är inte bara måndag utan dessutom första dagen på åtta veckors LIA (Lärande i arbete) Ska bli kul att få åter komma ut i "verkligheten" och suga åt mig allt jag ska ha med mig ut i arbetslivet. Dessutom får jag spendera sex veckor med mina underbara handledare. Hade det inte varit för dem två så hade jag antagligen hoppat av utbildningen efter termin 1. Ska bara vara hos dem, på ögonmottagningen, i sex veckor. En av LIA-veckorna ska jag vara på akuten och en vecka flyr jag och maken landet för en veckas semester. Så sex veckor får jag störa mina handledare i deras arbete och få dem att virra på huvuden åt alla mina tokigheter. Känns som jag glömt allt sen jag var där senast, men jag kommer väl snabbt in i det igen, gjorde jag ju sist. Fick lite lätt panik häromdagen då jag insåg att jag varken kom ihåg inloggning eller lösen till något av alla de femtioelva system som används... Kommer ju gå skitbra detta! Tur att dem vet hur virrig jag är, och förlåter mig eftersom jag tar med kakor! Hehe

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbara Sanna! Hoppas att du somnade till sist. Och din LIA kommer gå jättebra! De måste vara lyckliga som har dig där varje dag :-) Ha en fantastisk vecka! Kramar Camilla Olsson