söndag 20 april 2014

Jetlag

Klockan är nu 04.16 och jag är fortfarande klarvaken... Har varit uppe och tagit allergimedicin, glömde ta pilla när vi kom hem och den jag tog på morgonen i New York är ju över 1 1/2 dygn sedan. Tyckte väl där var mycket grus i ögonen och näsan blev igenbegad. Sen kan ju mycket bero på att våren exploderat här hemma och vi har sovrumsfönstret lite öppet...

Passade även på att hänga upp en maskin tvätt och slänga in en ny. Min mamma har varit snäll och tvättat när vi varit borta, men vi hade ju berg med tvätt med oss hem plus att barnen sov de sista nätterna hos morfar så även därifrån kom det tvätt. 
Magen skriker efter mat men kylen är ekande tom, måste köra och handla idag. Nu är det slut på skitmat för både mig och maken! (Jag har gått upp 7 kg sen i början av februari...)

Har ställt klockan på 9, men gett mig lov att snooza till 10, måste få rätt på dygnsrytmen! Har gått upp vid 9-tiden denna veckan, men då har ju klockan här hemma varit 3 på eftermiddagen. 

Kul och pigg jag kommer vara på tisdag när det är dags för sista veckan på LIAn...

Inga kommentarer: