fredag 30 maj 2014

Jag drar!

Snart är det dags för mig att dra. I helgen flyttar jag hemifrån, ska ockupera min brors lägenhet när han ändå inte behöver den. 
Ikväll är det dags för examensmiddag och imorgon är det tjejkväll i mammaland, utan barn! Så med två utgångar i rad, i Malmö, föreslog maken att jag kunde ta en weekend för mig själv. Slappna av efter allt slit med skolan och ladda batterierna inför måndag när jag börjar på mitt nya jobb. Jag är inte svår...

Så nu inväntar vi farmor som ska komma och vakta huliganerna tills pappa kommer hem från jobb. Har gjort pannkakor till barnen som lunch, får man när man är ledig och bara har det mysigt.


För att skydda mitt nytvättade och plattade hår svepta jag en handduk runt huvudet, kanske kan slippa att en del av matosen inte sätter sig...


Älskade huliganer, två nätter ifrån dessa och jag har redan ont i magen... Men det är väl så obeskrivlig kärlek känns! 

Inga kommentarer: