söndag 1 juni 2014

Examensmiddag

Vilken helg!!!
I fredags var det examensmiddag, helt otroligt att jag tagit mig igenom dessa två åren. Många gånger har jag tvivlat på min egna förmåga, men jag klarade det. Jag som inte ens kom in på utbildningen från början, var inte ens reserv... Nu är jag här, alla tentor och arbeten godkända och imorgon har jag en fast helttidstjänst som väntar. High Five!!!!

I fredags körde jag och några av mina underbara klasstöser förfest i min brors lägenhet. Bubbel och fnitter, perfekt inledning för kvällens middag. 


Sara, Jösse, Sanne och Marie, my babes!!!!


Malena, jag, Lina och Eva, vilka brudar jag har haft runt mig under dessa två år!


Middagen hölls på Paddys och lärarens gav oss en sista bra (berusad) bild av dem, love it!! Det var vår klass och två pågaklasser som läst något med datorprogramering. Efter middagen blandades vi upp efter hand alkoholen gjorde pågarna modigare. Både vi och pågarna fick snällt erkänna att vi inte hade någon koll på de andra. Alla har liksom hållt sig för sig själv...
Vi avslutade kvällen på Max, helt kalorifritt och väldigt nyttigt! 

Många som fruktade för att det skulle bli sorgligt och hade förberett sig med vattenfast mascara. Jag kände bara äntligen!!!! De jag tycker om kommer jag träffa igen, handlar bara om att anstränga sig lite...

Inga kommentarer: