lördag 3 maj 2014

Vad jag behöver...

Eftersom jag snart fyller år (ingen här som missat det va?) så får jag frågan ofta nu vad jag önskar mig. Tycker jag har varit jätteduktig och gjort önskelistor här på bloggen, tydligen ligger mina önskemål liiiite över vissas budget, kan inte förstå hur det kan vara så....

Men jag började tänka efter vad jag önskar mig, vad jag behöver.
Bl.a. så har jag länge velat ha ett par snickarbrallor i rätt storlek, de jag har nu är ärva och rätt många storlekar för stora. Och om jag ändå ska ha ett par i rätt storlek kan man ju satsa på ett par i fin färg...


Jag behöver tvättklämmor, i plast som håller...


Jag behöver en ny öh...vad kallar man det? Duschpuff? Oavsett, en ny sån behöver jag...


Och en dusch-rygg-tvättare/kliare! 


Nya strumpor behöver jag definitivt! Vet inte vad det är men jag tycker jag får hål i minst ett par strumpor per vecka! 


Ett par riktigt mysiga och mjuka inneskor har jag velat ha i flera år, men aldrig kommit mig för att köpa. Så det önskar jag mig! 


Te är alltid trevligt att få, nya smaker att pröva och avnjuta...


En tekanna är faktiskt en sådan sak jag ibland får för mig att leta efter på loppisar och Tradera. Har än inte hittat rätt, hänger på att den ska vara tillräckligt stor för minst 3 koppar och ha sil. Sen ska den ju vara hel och fin också...


En (eller tre) laddare till iPhone 5 hade behövts i detta hemmet, hur kan laddare bara gå upp i rök? 


Jag har ju faktiskt ingen orange klocka... Heller ingen brun, beige eller i guld ifall någon undrade alltså! 


Och kommer man fortfarande inte på något att köpa till denna arma stackars gamling, lovar jag att öronhänge A L L T I D uppskattas! 

Inga kommentarer: