lördag 28 juni 2014

Malmö Masters

Igår åkte jag direkt från jobb till Segervångsbadet, där det skulle hjälpa till på fest. Min kära bror och Chill Out var med och arrangerade Malmö Masters (golftävling) och festen som följde. 

Ser ni discokulan hängande från lyftkranen ovanför poolen! Haha


I den här söta vagnen stod jag och Loppan och serverade alkoholhaltiga drycker och framåt småtimmarna fick vi även agera korvgubbar. 


Jag som nästan aldrig dricker serverade öl, cider, rosé och blandade drinkar, like a  pro!!


Tillsammans med Loppan, helt klart världens bästa lillasyster! 


Folk minglade, solade, badade, drack, blev stylade av ett gäng frisörer, åt av sushi från Chill Out eller grillat, från några jag inte kommer ihåg.


Fina priser delades ut efter golftävlingen och alla fick flera olika goodiebags med massa bra produkter i från olika företag.
Festen var slut klockan 01.00.
Klockan 01.10 öppnade sig himlen...


Hade jätteskoj och var hemma först 02.30, men det var först i bilen på vägen hem som jag kände hur trött jag egentligen var. Då hade jag varit vaken i 21,5 timmar, sen sov jag väldigt gott! Vaknade klockan 11 idag, länge sedan jag sov så länge...

Inga kommentarer: