tisdag 22 juli 2014

Hjälpte inte...

Åker hem med en ännu värre huvudvärk än den jag hade på vägen till jobb. Chokladen botade inte, men hjälpte nog lite på humöret...
Förväntade mig en lugn dag men har istället varit överöst med uppgifter. Just nu gör jag två personers arbete. Tanken var väl att belastningen skulle minska över sommaren, men det är nästintill precis som vanligt. Jag vill ha semesteeeeeer!!!!!

Dessutom är det så sinnessjukt kallt på bussen, trots jacka sitter jag och huttrar. Det verkar bara finns två grader att ställa in ACn på, bastuvarmt och svinkallt...


Får njuta av att det väntar fint sällskap när jag kommer hem och god middag! 

1 kommentar:

Helene sa...

Örk för huvudvärk! Tror vi behöver lite åska och fem grader kallare. Sjukt att sen ha iskallt på bussen. Håller tummarna att imorgon blir en lite bättre dag! Vilken vecka börjar du din semester/föräldradagar?