söndag 21 september 2014

Är detta räddningen?

Under en period nu har jag tappat skrämmande mycket hår. Gick så långt att jag knapp vågade tvätta håret . Men så jag rekommenderat dessa tabletter, Panto-3.


Två tabletter varje morgon. Tabletterna luktar rutten kattmat och ett bra tag efter jag intaget de så rapar jag den äckliga doften. Jag har nu tagit mig igenom första kartan, så alltså snart två veckor. Men jag kan säga att redan märker jag resultat, jag tappar inte ens hälften så mycket längre! 


Lätt värt doften för att slippa att stå och gråta i duschen! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att läsa. D bästa är att du GÖR NÅGOT åt problemen. Tar tag i d!!/Min tös tycker mae

Helene sa...

Stressfäller? Jag fick Silacea av mamma härom året. Jag ogillar piller så jag testade inte så länge. Men de ska funka säger de som testat. Luktade inte jättepyton. Kram