söndag 21 september 2014

Närmar sig

Nu är allting till helgens loppis uppmärkt, iallafall av allt jag plockat fram. Har inte rensat barnens garderober än, så det blir nog en hel del till...
Men alla leksaker är fixade. Eftersom man inte har något eget stånd (hehe) utan alla leksaker läggs på ett gemensamt bord så gäller det att alla spel är förseglade och saker som säljs ihop måste sättas ihop. Jag använder plastpåsar för att inga smågrejer kommer bort eller så tejpar jag ihop sakerna. 


Den ena sopsäcken är vuxenkläder som ska läggas på ett bord. Den andra sopsäcken innehåller kläder som ska hängas på galgar, men jag måste först låna svärmors vädringsställ så allt får plats. 


Nu gäller det bara att stryka barnen medhårs så jag får det att gå igenom sina garderober, att prova kläder är något av de tråkigaste de två vet...

Är du sugen på att fynda barnkläder, leksaker m.m. så boka in lördag (27/9) i Anderslövs gymnastiksal kl. 10-14. 
Helgen efter är det loppis i Höllviken både lördag och söndag, på söndagen är det dessutom halva priset på allt! 

Nu ska jag äta chips och kakor, åt pizza till kvällsmat så varför avsluta ett vinnande koncept! 

Inga kommentarer: