lördag 14 februari 2015

Älskade

Vaknade av att maken och barnen smög i sovrummet, fattade inte överhuvudtaget vad de höll på med... Sen tändes en sänglampa och de sa i kör "Grattis på alla hjärtans dag". Alltså de slutar aldrig förvåna mig!

Barnen hade gjort kort på förskolan/skolan, den bästa sorten av presenter. 


Lykkans kort var till oss båda och hon har skrivit själv.


Prins(korv)ens avancerade kort är jag väldigt imponerad av, även om jag misstänker lite att han haft en mall att gå efter... Vet inte riktigt vad det är som får mig att tro det! 


Maken har också pysslat. Han är så underbar och vet att jag uppskattar sådana här presenter tusen gånger mer än blommor, choklad och gosedjur (även om choklad aldrig är fel, oavsett dag på året!!!).


Ser ni tjockis-Sixten längst ner? Stora valpmagen i vädret när vi precis fått hem honom, så pytteliten. 
Mina älsklingar samlade på en tavla, ett riktigt mästerverk! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Hjärthälsningar