torsdag 12 februari 2015

Mr Grey, släng dig i väggen!

I går var kvällen kommen, kvällen då alla suktande töser äntligen skulle få se Mr Grey! Jag som inte har läst böckerna och inte vet vad jag förväntade mig, såg mest framemot att komma ut och träffa tjejerna. Elva glada, nästa för glada, töser som samlades på Chill Out i Slottstaden för att starta kvällen inför smygpremiären av den omtalade filmen.


Fick in liiiiite sushi och försökte få i oss något mellan alla gapskratten...


Ljuvligt gott, som alltid! 


En platta till fick vi hau! 


Detta mina kära läsare, är vardagslyx! Att inte riktigt få luft, tårar som rinner och att hela tiden vara på väg att kissa på sig, allt pga att man skrattar för mycket, det är tecken på en bra kväll.


Bion blev fullsatt och förvånansvärt många killar, antagligen medtvingade i hopp om belöning (eller bestraffning) efter filmen...


Jag älskar mina töser, ni får mig att må så jäkla bra!!!!


Filmen däremot, älskade jag inte något direkt...
Grå är verkligen ett passande ord. Bra skådisar, men tyvärr sååå fel för rollen som Christian Grey! För mesig, saknade pondus och det blev mest bara töntigt. Många skratt gav i och för sig filmen, vet inte om det var tanken...
Men nej, inget vidare bra. När vi gick ut från bion hördes det rätt enat, "Vad tusan la vi precis tid och pengar på?!" 
3,2 på IMDB säger också en del, det blev mest pinsamt och löjligt när en vuxen man lägger en vuxen kvinna över sitt knä, för att smiska henne på stjärten för att hon varit olydig. Det blir så fel, på så många sätt.
Nu var detta bara första filmen, av första boken. De som läst böckerna sa att andra boken är bättre, så kanske andra filmen också är bättre. 
Oavsett, Mr Grey var inget för mig! 

Inga kommentarer: