fredag 6 mars 2015

Fredag så in i bomben

Äntligen helg, underbart! Speciellt efter denna fredag, känt mig helt menlös på jobb då datorsystemen legat nere och jag inte kunnat göra någonting. Om man då inte räknar med att att äta Fredagsfrukost, städa personalköket, kopiera massa broschyrer och svara i telefon... 
Efter jobb for jag och hämtade ut ett paket från Vårdväskan som vi beställt till jobb. Oh vad fina personalen på avdelning 12 ska bli på måndag! 


Sen svängde jag förbi syaffären som ägs av kursledaren på sykursen. Fick hjälp att få rätt på min nya overlock och hämtade mina älskade saxar jag lämnat in för slipning. Stora rejäla skräddarsaxar som nu glider genom tygen, lovely!! 


Hann bli trampad på och knådad av min favoritmassör på Chathaimassagen, hennes fingrar, armbågar, knä och fötter är magiska och jäkligt starka.
När jag väl kom hem var det bara att sätta sig till bords med levande ljus och njuta av middag. Fy för vad jag har det bra!
Maken har varit hemma med en slö liten tös i dag och Prins(korv)en gick hem själv från skolan även i dag. Älskade familj, vad vore jag utan er?!

Nu fortsätter vi fredagsmyset, och ser vem som slocknar först...

Inga kommentarer: